תכירו את bim box – משחק ייחודי וחדשני באמת!

בדיוק כשחשבנו שקשה לחדש בתחום משחקי הקופסה, הכל אותו דבר פחות או יותר ונע סביב לוח המונופול וקלפי הרביעיות – קיבלנו לסיקור את המשחק bim box.

משחק זיכרון חווייתי שמשלב טריוויה והעשרה בנושא בעלי חיים, וגם טוויסט טכנולוגי מעניין – מציאות מדומה ומציאות רבודה. מציאות מדומה – אנחנו מכירים, תגידו. אבל מה זה מציאות רבודה?

מציאות רבודה, לפי ההגדרה של הויקיפדיה, היא טכנולוגיה ממוחשבת, המהווה העתק של המציאות. במציאות הרבודה משולבים אלמנטים וירטואליים המתמזגים עם הסביבה האמיתית בזמן אמת ובאופן אינטראקטיבי. השימוש באלמנטים של צליל ואיורים על המרקע הופכים את המציאות לאינטראקטיבית. לעומת זאת, בניגוד למציאות רבודה, המונח מציאות מדומה, מתייחס להחלפה מוחלטת של העולם האמיתי בעולם מדומה.

כך, לפי ההגדרה הזו, משחק הקלפים המוכר משתלב בעולם הוירטואלי שבסמארטפון שלנו, והדמויות שעל גבי הקלפים הופכות למוחשיות.

הערכה מכילה את קלפי המשחק עם תמונות של בעלי חיים, לוח רקע שמניחים עליו את הקלפים, ומעמד לסמארטפון.

על מנת לשחק במשחק, יש להוריד אפליקציה לסמארטפון, ולפעול לפי ההוראות. בוידאו הבא ניתן להתרשם מאופן המשחק:

החיסרון – חיסרון זמני ונקודתי אמנם – האפליקציה נתמכת רק בסמארטפונים חדשים. המכשירים שיש לנו בבית הם ישנים יחסית, ולכן, על מנת לבדוק את המשחק ולשחק בו, נעזרנו בסמארטפון המתקדם של הסבתא שלנו והתקנו בו את האפליקציה הנדרשת.

מדובר במשחק שמרתק את הילדים, וממנף את משחק הזכרון הפשוט לפעילות אינטראקטיבית, חווייתית, מעשירה וממושכת הרבה יותר, שכן יש הרבה יותר אופציות ממשחק קופסה רגיל.

רעיון נפלא וחדשני ומשחק מעניין וייחודי לילדים.

כבר מצפים למשחקים הבאים בסדרה!

המשחק ניתן לרכישה, בין היתר באתר של מאמאגורו, עם הנחה נוספת של 10% למי שמשלם בכרטיס האשראי של מאמאגורו. לפרטים היכנסו לקישור הבא. 


בר אזולאי ויוני טיאר, בעלי החברה BIM, יצרנית המשחק: “תפיסת החברה נובעת מהרעיון כי השקעה בחינוך טכנולוגי אחראי בקרב הדור הצעיר יעודד את פיתוח הדמיון והמחשבה והוא זה שיצור שינוי אמיתי ויוביל לפריצות דרך. לכן, מייעדת החברה את הפיתוחים לקהל הילדים, כי הם אלו שיובילו את המדע, הטכנולוגיה והחינוך של המחר.”

BIM – הוקמה בספטמבר 2015 על-ידי בר אזולאי ויוני טיאר, יזמים מעולם המדיה והטכנולוגיה בעלי מוניטין ורקע עשיר בסביבות פיתוח מוצרים ושירותי מדיה דיגיטליים. החברה, שמפעילה כיום שלושה מרכזי פיתוח גלובאליים בסין, הודו ומצרים, מתמחה במתן שירותי פיתוח ליישומי Augmented Reality ו virtual reality  ללקוחות פרטיים וארגוניים בארץ ובעולם, הפועלים בעולם הילדים, הגיימינג והפרסום. במסגרת זו מציעה החברה סל של שירותים, החל משלב הפיתוח, התכנון הטכני ועד לרמת ההקלטה, התרגום והגרפיקה למוצר.

 

לא ניתן להגיב